BILATU

apirila 23, 2018

NIRE ERRESUMA EZ DA MUNDU HONETAKOA



Garbi dago Munilla gotzainak estu-estu jarraitzen diola Jesusek Pilatosi erantzun bide zionari.  Zeruko ondareak bakarrik ei ditu gogoan eta eskuak zikin ditzaketen aldagaiei muzin egiten die, bere apaltasunetik.  Munilla jaunak ez du mundu honetako eragiketa ekonomikoen nondik norakoaz ulertu nahi, denbora alperrik galtzea adieraziko bailuke.  Frakak bete lan du huskerietan despistaturik ibili gabe, garia ugari den bitartean gero eta behargin gutxiagorekin egin behar baitio aurre lantegiari. Munilla gotzainak bere zerurako zubietan bakarrik sinesten du, eta kito.

Bien bitartean hortxe ari zaizkigu Donostiako eliz-barrutiko milaka lagun,  gotzainaren finantza kudeaketaz kezkatuta, diru kontuak ez baitira inondik ere koadratzen. Kezka berria, hain zuzen, gotzain gipuzkoarraren eliztarrekiko ohiko sintonia ezari gehitzen zaiona. Hori bai marka! 

Aitortu beharra daukat kanpotik begiratuta kezkaz baino tristeziaz ikusten dudala nik barruan gertatzen ari dena, finean eraikin horretan hazi eta hezi baininduten. Baina desitxuratu egin zidaten etxea eta ez dut sarrera tokia antzematen. Orain, gainera, gustura sentitzen naiz nire txabolatxo xume partikularrean.
Argazkia: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina