BILATU

uztaila 18, 2016

NI EZ NAIZ MESSI



Garbi gera dadila: ni ez naiz Messi. Ez dut iruzurgileekin ezer jakin nahi, nire etsaiak baitira. Ez naiz Messi, Pujol, Alonso (Fernando edota Xabi) Imanol Arias, Ana Duato, Juan Luis Cebrian, Botin edota pertsonaia mespretxagarri  horien gisako inor. 

"Oihana erretzen denean zurea den zerbait erretzen da" eslogana egin zen ospetsu duela zenbait hamarkada. Baina are gehiago zabaldu zen mezua Perich komikigileak esaerari  "... , konde jauna" erantsi zionean. Ogasun beharkizunekin betetzen ez dituzten deitoragarri horiekin antzerako eslogana atera genezake: "Zuk zure zergak ordaintzen ez dituzunean, niri egiten ari zatzaizkit kalte, iruzurgile nazkagarria"

Gizarte batek beraren kontra ari den inorekin bat egiten duenean - pasibo eta, zer esanik ez,  aktiboki- gaixorik dagoenaren seinale garbia da. Eta susmoa dut gurea osasun egoera larri baten sintomak erakusten ari dela, izan ere kriminal horiei eskuburdinak eta oin-grilloak ipini beharrean txaloka ari zaie.

Argazkia: quitopress.com

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina