BILATU

azaroa 30, 2015

URTEAK GERO ETA LABURRAGOAK



Azaroaren amaiera eguna dugu gaur.  Horrek esan nahi du urtearen azken bihurgunetik igarotzen ari garela, abenduaren maldan beherako helmugako zuzenari ekin aurretik. Hogeita hamaika egun gehiago eta urtea erre dugu, guztiz. 

Ez dakit gaurko San Andresi edo datorren igandeko San Nikolasi galdetu beharko diodan urteen gero eta abiadura handiagoaren zergatiaz,  egia borobila baita susmoa dudala egunari ordutxoren bat ostu diotela. Eta inguruko lagunak (gazteagoak ni baino) oker nabilela konbentzitzen ari zaizkidan arren ezin dut nire baitatik urteak lehen motelago zihoazeneko sentsazioa uxatu. 

Beraz, nagoen suposamendu honetara behin iritsita, falta zaizkidan orduak berdintzeko loari kendu beharko nizkiokeela pentsatzen ari naiz. Dena den,  San Andres eta San Nikolasen erantzuna ezagutu arte itxoingo dut, ziurrenik eurak ere antzerako trantzetik igaro baitziren eta duten eskarmentua baliagarria izango zait erabakia hartzeko.

Kontatuko dizut, irakurle estimatua.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina