BILATU

martxoa 16, 2015

ATHLETIC ETA BARÇA: KAINA!



Zeharkako bidetik jakin dut Bilboko Athleticek Barçaren kontra jokatuko duela Kopako futbol finala. Ziur nago, irakurleen gehiengoa, batez ere futbol mundua hurbildik segitzen dutenak, hau da maioria absolutua, bide normaletik jabetu zela bi taldeen arteko neurketaz. Nire kasuan, ordea, finalaren lehen berria modu bitxi batean eskaini dit Esperanza Agirre politikastro madrildarrak, izan ere emakume horrengan hain ohikoak ditugun purrustada horietako baten bidez iritsi zait bilbotar eta bartzelonatarren arteko norgehiagoketaren albistea. Bistan da ez naizela futbol zale.

Medioetatik jakin ahal izan dugu, Agirre ez duinaren iritziz bi talde horiek ez luketela jokatu beharko espainiar lehiaketan ... euren buruak espainiartzat ez daukatelako. Horri silogismo txar bezain tranpatia deitzen diogu, emakume.  

Agirre andre txit argia: zuk uste al duzu hain samurra dela NANeko hertsikeriarekin haustea? Eliza katolikoaren esparrutik ateratzea - apostasia- aiseagoa da espainiar barruti geo-politikoarekin etetea baino, fedearen naturaz gaineko postulatuak errazago uler baiaitezke dokumentu plastifikatu batetik nire nortasunari buruz ondorioztatzen diren nolakotasunak baino. Horregatik nonbait, ni espainiartzat naukate NAN aurkezten dudan toki gehienetan, Agirre andre maltzurraren irizpide berdinak erabiliz. 


Ez, Espe, ez. Berriz ere zirikatzen ari zara zezen narrua, mamu eskuindarraren pasiorik higuingarrienak piztu nahian. Ziur nago Athletic eta Barça finalera agertuko direla. Eta milaka jarraitzailek euren frustrazioa aurkeztu ahal izango diotela "apostasia politikoa" gauzatzea ahalbidetzen ez dien estatu-buruzagitza osoari. 

Ez dakit noiz eta non den partidua, eta joan behar ez dudanez gero berdin dit. Baina ni hantxe edukiko nauzue, sarrera txartelik gabe, espainiarkeriaren kontrako nire boza altxatzeko abagunea aprobetxatuta.



http://www.fentmuntanyaiformacio.es
 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina