BILATU

urtarrila 13, 2014

ALPERRIK GALDUTAKO DENBORAREN BILA?



"ETAk Euskal Herria hitza erabiltzen du bere aldarrikapenetan. Josemari Velez de Mendizabalek Euskal Herrikotzat dauka bere burua. Ergo, Josemari ETAko militantea da. “Barbara, celarent, darii, ferio” lehen figura silogistikarekin antz gutxi duen horrelako burutazio kaskarra bota lezake espainiar barne ministroak lasai asko... "

Horixe idatzia neukan nire esku-telefonoko blockean lehengo ostiral goizean, kafea hartzera Mariasun laguna agertu zenean. Geroko utzi nuen silogismoaren  amaiera.

Eta ez nuen bukatu. Arratsaldeko gertaerak oso  azkar joan ziren eta notiziak beste eszenategi batean zeuden. ETBko Azpimarra telesaiora jo nuen azken informazioaren bila. Eta Carlton hoteleko prentsaurrekoaren ostean, Jose Luis Lizundiari entzun nion inflexio puntu bat ematen ari zela euskal indar politiko eta sozialen jarrera ikusita. Nik ez dut uste horrenbesterakoa denik: kausa-efektu sakon baten erantzun logikoa bai, baina askoz gehiagorik ez. 

Gero etorri zen larunbatekoa eta amak behin ohartarazi zidana gogoratu nuen: eskutik helduta joateak ez du  luzerako ibilbide bateratua bermatzen. Eraikuntzarako materialetako saltzaileren edo tele aurkezleren izena daukan Jorge Fernandez kabernako ministroari ipurdian ostikada berri bat eman diote Bilbotik. Baina hori gutxietsi gabe hobe genuke larunbateko agerraldiaren  lorratza aprobetxatuz apustu garaiagoetarako adorea erakutsiko bagenu batzuek eta besteok. Hamarkadatan alperrik galdutako denbora berreskuratzen has gintezke. Horrek nire ama zenaren baieztapena baliogabetzea ekar lezakeen arren…

=============..============

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina