BILATU

iraila 23, 2013

PENTSIOAK KOLOKAN



El Pais digitaleko txokotxo batean daukagun lanabes ñimiño batek  ez-sosegua ekarri du nigana eta, suposatzen dut, nire egoeran dauden askorengana. Urtetako gure kotizazioari esker kobratzen ari garenoi - hots, jubilatuta gaudenoi- pentsioa jaitsi nahi  digu gobernu espainiarrak, diru-kontuak koadra dakizkion. Bakoitzari legokiokeen jaitsiera kalkulatzen du El Paiseko  lanabesak eta emaitzaz jabetu bezain laster  bernak dardaran jartzen zaizkio ariketa eskatu duenari. Zenbat galtzen dugun agerian uzten du  kalkulagailuak hoztasun ez humanoarekin, eta automatikoki gutariko bakoitzaren baitan amorru humanoak hartzen  du toki, abiadura esponentzialean. 

Aurrekontuak parekatzeko, NIREA den diruarekin jokatzen ari dira ministerioan eroso eserita dauden madarikatu horiek! NIREA, bai, eta hamarkadetan hilero-hilero madarikatu horiek errege bezala bizi daitezen gure kuota ordaindu dugun GUZTIONENA. Nik, adibide sinplea, berrogei urtetik gorako kotizaziotik igaro behar izan dut, nirea dena erreklamatu ahal izateko. Eta funts hori nire eskubidea da, eta inondik ere ez mameluko lotsagabe horiek euren esku zikinak jartzeko poltsa.

Kalera atera beharko gara pentsiodunak, gurea dena ez dezatela uki ozen adierazteko. Gure eskubide horri muzin eginez gero gure ahultasuna areagotuko litzateke eta ni konbentzituta nago jende arruntak  uste baino ahalmen gehiago dugula. Aurrera, bada, gurea defendatzera!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina